< My Heart Skips A Beat
Apa Salah Aku?
Monday 19 December 2011 | 07:22 | 0 heart(s)

Assalamualaikum. Hye .... Hurmmm . Msti korng tertnya-2 kan aku nk cite psl ape plk kli neyh . Cbe korng tengok tajuk kat atas tuh .. (ape salah aku? ) .. hurmmmm siap ade tnda soal lgi tuh . hehe .. :) aku thu korng msti pnah bercinta kan .. n klu bercinta msti ade mse-2 korng gado . Itulah percintaan . Cinta tuh mmg kejam .. ehhh-2 cinta ta kejam . Cme manusia jewh ta pandai menghargainya .(ombak rindu) aku skew ayt tuh . Tuh la ayt yg aku selalu sebut-2 .
 Sbnr nyewh aku ngah gado gan BF aku . Aku ta thu sbb ape die mara sngt-2 at aku.Aku ta thu ape slh aku .Aku ta sngka yg die btul-2 mara kan aq smpi die mintax clash . cme aq jewh tanak . Aku suh die bgi aku peluang . Die kte ok .Tpi sbnr nyewh die lnsng ta bgi aku peluang tuk btul kan kesilapan aku at die . Bile aku msej die , die ta bls n klu die bls pon die msti mara-2 aku. oke . Aku da wat keputusan , tanak msej die . Aku nk die yg msej aku . Ari-2 aku tngk phne . Ade ta msej dari dia . Tpi ta dewh lngsng . Aku still tnggu , tnggu n tunggu .
Tpi ttp ta dewh .
  Mmg aku sdey tpi aku cbe buang rse kesedihan tuh jauh-2 .. Aku pendam semu kesedihan aku . Aku tnye FAIZ (kwan BF aku) ade ta bru-2 neyh die jmpe munir . Die kta ta dewh n die jugak cbe tlg aku tok baek gan munir tpi semu tuh ta menjadi . Aku redha , aku terima semunye.Tpi , yg wat aku lgi sdey sbb die snggp ckp at kwn die cm neyh klu ko nk Nabila tuh ko ambik la .. Ya allah . Kenapa die wat aku mcm neyh . Aku ta thu nk wat ape . Yg aku thu menangis ,menangis , menangis tuh jewh. Mngkin bkn jodoh kitorng . Tpi siyes aq ckp ta terdetik pon at ati aku tuk pisah gan die . Smpi skrng aku tertnye-2 . Ape slh aq ? bsr sngt ke dosa aku at die ? npe die wat aku cm neyh ? skrng neyh aku hnya mmpu berdoa . Ari-2 aku berdoa supaya allah lembutkan ati die tuk terima aku balik . 

Skrng neyh die btul-2 da ta ambik thu psl aku . Kdg-2 die off an phne die. Aku thu npe die wat cmtu . 
      Aku rela lps kan die. Aku redha , aku pasrah . Aku terima semu nyewh . :)


Time Kasih sebab korang sudi baca blog aku ni.





                                 i'm lonely ...

                               
                                            

OLD / NEW