< My Heart Skips A Beat
Tentang Aku :)
Thursday 15 December 2011 | 22:05 | 0 heart(s)
 Assalamualaikum. Hye~ Korang sume sihat??? Alhamdulillah kpd yg sihat tu. Yg sakit tu makan ubat ea,, bia cepat sembuh. Okay,, i want story about myself. Kalau nak tahu nama yg telah diberikan oleh mak bapak aku utk aku ialah Nabila Syazzana binti Zainorden. Aku lahir pada 24 Jun 1998 at Hospital Kencana, Ampang. Tahu tak Ampang tu at mne?? Kpd yg tahu baguss sesgt. Yg tak tahu meh sini aku nak gtau. Sini la... dekat2 skit. Aku tanak ckp kuat2. Bisik2 je. Okay. Ampang tu at Selangor. Tapi berdekatan dgn Kuala Lumpur. HAAA..... dah tahu dah?? BAgusss.. Ingat sampai bila2 okay. Nanti kalau nak bersalin, bersalin at hospital tempat aku di lahirkan tu. Aku budak sekolah lagi. Nak kenal dgn aku korang boleh add aku at fb Nabila Syazzana Elf n boleh follow aku at twitter
Nabilasyazzana. Kalau nak tanya aku macam2 soklan klik dua2 link tu. Then add n follow. Jgn tengok je. Ada yg kne makan penampor nanti. hikhikhik ...

Ni la gambar aku. Hodoh kan..??? hahah :)

/ NEW